본문 바로가기
ENGLISH/ENGLISH MUSIC

Sorry - Nothing But Thieves 가사/해석

by getupnact 2019. 5. 22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You might kill me with desire

너는 욕망에 끌려서 나를 죽일지도 몰라

Wind me tighter than a wire

와이어보다 더 단단하게 나를 감아

Something that you do to me

네가 나한테 하는 것은 그런 짓이야

I run away like mercury

나는 헤르메스처럼 달아나

 

And i know you think its rough

그리고 나는 네가 이게 힘들다고 느낄 것을 알아

When you're trying to patch us up

네가 우리 사이를 나아지려고 노력하고 있을 때

And i say honey what is love?

그리고 나는 사랑이 뭐냐고 말했어

You just say i drink too much

너는 그냥 내가 술을 너무 많이 마셨다고 말했어

 

Maybe i'm defective

어쩌면 내가 모자란가 봐

Maybe i'm dumb

아니면 내가 멍청이인가 봐

I'm sorry, so sorry

내가 미안해, 정말 미안해

For what i've done

내가 한 모든 행동들

 

Maybe i'm bad natured

어쩌면 난 못됐나 봐

Or maybe i'm young

아니면 철이 들지 않았나 봐

I'm sorrym so sorry

내가 미안해, 정말 미안해

For what i've done

내가 한 모든 행동들

 

And then the t-shirt that i wear

그리고 내가 입은 셔츠 같아

And pick the thorns out of my hair

머리카락 사이의 가시를 뽑아

I broke your heart so carelessly

나는 너의 마음을 무심하게 깨뜨려버렸어

But made the pieces part of me

하지만 그 조각들을 나의 한 부분으로 만들었어

 

And now it hurts what we've become

그리고 이제 우리의 상황이 힘들어

Because you taught me how to love

왜냐하면 너는 어떻게 사랑을 하는지 나에게 가르쳐줬어

It's me who taught you how to stop

멈추는 방법을 알려준 건 나야

And you just day i drink too much

그리고 너는 그저 내가 취했다고 말했어

 

Maybe i'm defective

어쩌면 내가 모자란가 봐

Or maybe i'm dumb

아니면 내가 멍청이인가 봐

I'm sorry, so sorry

내가 미안해, 정말 미안해

For what i've done

내가 했던 모든 행동들

 

Maybe i'm bad natured

어쩌면 나는 못됐나 봐

Or maybe i'm young

아니면 철이 들지 않았나 봐

I'm sorry, so sorry

내가 미안해, 정말 미안해

For what i've done

내가 했던 모든 행동들

 

I've waited for this

나는 이것을 기다려왔어

I'm ready for it

나는 준비가 됐어

I've waited for this

나는 이것을 기다려왔어

I'm ready for it

나는 준비가 됐어

I've been waiting so long

나는 오랫동안 기다려왔어

 

I've waited for this

나는 이것을 기다려왔어

I'm ready for it

나는 준비가 됐어

I've waited for this

나는 이것을 기다려왔어

I'm ready for it

나는 준비가 됐어

I've been waiting so long

나는 오랫동안 기다려왔어

 

I've waited for this

나는 이것을 기다려왔어

I'm ready for it

나는 준비가 됐어

I've waited for this

나는 이것을 기다려왔어

I'm ready for it

나는 준비가 됐어

I've been waiting so long

나는 오랫동안 기다려왔어

 

Maybe i'm defective

어쩌면 나는 모자란가 봐

Or maybe i'm dumb

아니면 나는 멍청한가 봐

I'm sorry, so sorry

내가 미안해, 정말 미안해

For what i've done

내가 한 모든 행동들

 

Maybe i'm nad natured

어쩌면 나는 못됐나 봐

Or maybe i'm young

아니면 나는 철이 들지 않았나 봐

I'm sorry, so sorry

내가 미안해, 정말 미안해

For what i 've done

내가 했던 모든 행동들

 

 

 

 

 

 

 

https://youtu.be/p9_BsjMi4bM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

댓글