본문 바로가기
ENGLISH/ENGLISH MUSIC

Titanium - David Guetta (Sia) 가사/해석

by getupnact 2019. 5. 18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You sould it out

너는 크게 소리쳐

But i can't hear a word you say

하지만 네가 말하는 한 단어도 들을 수 없어

I'm talking loud not saying much

나는 크게 말하지만 많이 말하진 않아

I'm criticized but all your bullets ricochet

나는 비난받지만 너의 총알들을 빗겨나가

You shoot me down, but i get up

너는 날 쏘고 쓰러뜨리지만 나는 일어나

 

I'm bulletproof nothing to lose

나는 총알을 막고, 더는 잃을게 없어

Fire away, fire away

쏴봐, 쏴봐

Ricochet, you take your aim

총알이 튀고 너는 조준해

Fire away, fire away

쏴봐, 쏴봐

You shoot me down but i won't fall

너는 날 쏘고 쓰러뜨리지만 나는 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄이야

You shoot me down but i won't fall

너는 날 쏘고 쓰러뜨리지만 나는 쓰러지지 않아

 

Cut me down

날 쓰러뜨리려고 하지

But it's you who have further to fall

하지만 쓰러지게 될 사람은 정작 너야

Ghost town, haunted love

유령도시, 공허한 사랑

Raise your voice, sticks and stones may break my bones

네 목소리를 높이고, 막대기와 돌이 내 뼈를 부러뜨릴지도 몰라

I'm talking loud not saying much

나는 크게 말하고 있지만 많이 말하진 않아

 

I'm bulletproof, nothing to lose

나는 총알을 막고, 더는 잃을 게 없어

Fire away, fire away

쏴봐, 쏴봐

Ricochet, you take your aim

총알이 튀고 너는 조준해

Fire away, fire away

쏴봐 쏴봐

You shoot me down but i won't fall

너는 날 쏘고 쓰러뜨리지만 나는 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄이야

You shoot me down but i won't fall

너는 날 쏘고 쓰러뜨리지만 나는 쓰러지지 않아

 

I am titanium

나는 티타늄이야

I am titanium

나는 티타늄이야

I am titanium

나는 티타늄이야

 

Stone-hard, machine gun

단단한 돌, 기관총

Firing at the ones who run

달리는 사람들을 향해 쏘지

Stone-hard, those bulletproof glass

단단한 돌, 방탄유리 같은 것

 

You shoot me down but i won't fall

너는 날 쏘고 쓰러뜨리지만 나는 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄이야

You shoot me down but i won't fall

너는 날 쏘고 쓰러뜨리지만 나는 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄이야

You shoot me down but i won't fall

너는 날 쏘고 쓰러뜨리지만 나는 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄이야

You shoot me down but i won't fall

너는 날 쏘고 쓰러뜨리지만 나는 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄이야

I am titanium

나는 티타늄이야

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://youtu.be/JRfuAukYTKg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

댓글